Długopisy reklamowe w marketingu brokerów ubezpieczeniowych

Posted on

Długopisy reklamowe

Długopisy reklamowe

Brokerzy ubezpieczeniowi to rosnąca „odnoga” sfery finansów i ubezpieczeń. Coraz więcej ludzi, a także firm i instytucji publicznych, decyduje się na zakup ubezpieczenia poprzez wsparcie ze strony brokerów, licząc na ich doświadczenie i wiedzę w tym zakresie. Często naprawdę warto tak zrobić, bowiem firma brokerska może pomóc dopasować ubezpieczenie do indywidualnych potrzeb klienta, a także wybrać ubezpieczenie najbardziej korzystne cenowo. W jednym i drugim przypadku pozostaje też kwestia wyboru brokera. Jak wspomniano, jest to branża rosnąca, firm brokerskich pojawia się coraz więcej, a to, co oczywiste, rodzi konkurencję. Brokerzy ubezpieczeniowi konkurują o klienta podobnie jak firmy ubezpieczeniowe czy banki. I mogą prowadzić bardzo podobne do nich działania marketingowe, wśród którym prym wiodą gadżety reklamowe.Gadżety, np. długopisy reklamowe, to doskonały i sprawdzony przez firmy z licznych branż sposób na przykuwanie uwagi klienta. Każda osoba, która przechodzi obok miejsca, w którym eksponowane są owe długopisy reklamowe, z pewnością zwróci na nie uwagę, bowiem wyróżniają się z otoczenia. Wyróżniają się one pod dwoma względami. Po pierwsze, nadruki na nich są kolorowe i stąd widoczne z daleka, po drugie natomiast są to konkretne treści, które bardzo wielu ludzi chętnie odczyta, choćby przez samą ciekawość.

Kolejna kwestia to sposób dystrybucji danych gadżetów (długopisów). Można je rozdawać lub po prostu eksponować w siedzibie danej firmy. Rzecz jasna, wybór strategii zależy od tego, czy dany broker chce przyciągnąć nowych klientów czy utrzymać przy sobie tych, którzy już z jego usług korzystają. Jedno i drugie jest niezwykle ważne dla każdej firmy, a więc dla firmy brokerskiej także.

długopisy reklamowe, jak wspomniano, noszą ciekawe nadruki. Są to, przede wszystkim, loga firm, a w tym przypadku brokerów ubezpieczeniowych. Każdy broker posiada już swoje logo, choćby było nim po prostu jego imię i nazwisko, co przecież również się zdarza. Ponadto mogą to być i często są, hasła i slogany, reklamujące danego brokera lub ubezpieczenia w ogóle. I ludzie, zachęceni gadżetem, korzystają z usług danego brokera.

Tags: , ,