Parasole z nadrukiem – trwałość

Posted on

Parasole z nadrukiem

Parasole z nadrukiem

We współczesnym marketingu coraz większą rolę odgrywają gadżety reklamowe. Są to przedmioty, które dzięki konkretnym cechom, przede wszystkim walorom wizualnym, pomagają przyciągać uwagę potencjalnych klientów do danej marki, jej oferty i profilu działalności. Gadżety reklamowe mogą być najróżniejsze. Poza ich efektownością jeszcze jedna rzecz ma znacznie, jeśli reklama na nich wyrażona ma być trwała: wytrzymałość i okres przydatności do użytkowania. Wśród najtrwalszych gadżetów jakie często się dystrybuuje, wyróżniają się zdecydowanie parasolki.

Są to przedmioty, co do trwałości których nikt nie ma wątpliwości, szczególnie jeśli porównać je z innymi gadżetami, jak choćby długopisy. Parasole z nadrukiem łączą natomiast obie wspomniane, konieczne cechy: efektowność oraz trwałość.

Efektowność bierze się z nadruku – jest to treść, wyrażona słownie lub graficznie, której wydźwięk jest marketingowy. Nie zawsze jednak jest to wyrażone wprost, czasami treść marketingowa jest ukryta. Wszystko zależy od kreatywności producenta.

Jeśli chodzi o trwałość, parasole z nadrukiem cechują się bardzo dużą wytrzymałością. Na co mają one być odporne? Oczywiście przede wszystkim na złą pogodę. Parasolki mają chronić przed deszczem, wiatrem, śniegiem, itp. Muszą zatem być w stanie wytrzymać owe zjawiska nawet w największym natężeniu.

Nie można także nie zauważyć, że parasole z nadrukiem dzielą się na dwie podstawowe kategorie. Pierwsza to parasolki o użytku prywatnym, tzn. przez osoby prywatne oraz ich indywidualne potrzeby. Druga kategoria to parasole przemysłowe lub używane przez firmy takie jak lokale gastronomiczne. Parasole tego rodzaju są stale wystawione na świeżym powietrzu, co tym bardziej powoduje konieczność produkowania ich w taki sposób, aby były maksymalnie wytrzymałe. Powinny utrzymywać się bez względu na pogodę.

Wytrzymałość parasolek używanych przez osoby prywatne jest konieczna, jeśli firma, która za ich pomocą się reklamuje, ma być ceniona za tego rodzaju reklamę. Jeśli parasol nie będzie trwały, wówczas inicjatywa firmy może nie zostać doceniona przez odbiorców.

Tags: , ,