Upominki reklamowe w sklepach internetowych

Posted on

Upominki reklamowe

Upominki reklamowe

Sklepy internetowe cieszą się dużą popularnością. Chociaż dużo osób (szczególnie pań) lubi biegać po wyprzedażach w galeriach handlowych, to jednak zakupy w sklepach internetowych dla wielu są znacznie wygodniejsze. Wystarczy kliknąć i następnego dnia kurier przywozi nam przepiękną bluzkę, którą kupiliśmy w okazyjnej cenie. Nic dziwnego, że sklepy internetowe wyrastają jak grzyby po deszczu. Jesteś właścicielem takiego sklepu i nie chcesz stracić klientów, a w dodatku zyskać nowych? Dodaj do każdego zamówienia upominek reklamowy!

Upominki dla podniebienia

Upominki reklamowe, które będziemy przesyłać klientom drogą pocztową, nie powinny być delikatne i kruche. Ciasteczka i czekoladowe cukierki odpadają. Te pierwsze mogą się w czasie transportu pokruszyć, te drugie roztopić. Lepsze będą lizaki, gumy i drażetki. W drodze do klienta nic im się z pewnością nie stanie.

Zacznijmy od lizaków. To świetny upominek dla klientów sklepów z dziecięcymi akcesoriami. Lizak w saszetce lub w pudełeczku, będzie atrakcją dla najmłodszych.

Gumy i drażetki są bardziej uniwersalne, ponieważ pasują do szerszej grupy odbiorców. Te słodkie upominki reklamowe będą odpowiednie zarówno dla klientów sklepu z częściami samochodowymi, jak i kupujących w aptece internetowej.

A może coś mniej słodkiego? Saszetka korzennej herbaty lub aromatycznej kawy z naszym logo będzie nietuzinkowym upominkiem.

Upominki dla duszy

Przez żołądek do serca, ale duszy też coś się należy. Jeżeli zależy nam, by upominek „pobył” dłużej u klienta, zdecydujmy się na oryginalne gadżety. Niebanalna ramka na zdjęcie, elegancki długopis lub magnes na lodówkę z sympatyczną sentencją sprawią, że klient będzie dłużej o nas pamiętał. A i inni, zerkając na takie gadżety zapytają, który to sklep tak dba o klienta. Jak to który, oczywiście, że nasz!

Upominki reklamowe mają sprawić przyjemność klientowi, a jednocześnie zadbać o to, by do nas wrócił. Bo jak wróci, wśród zamówionego towaru znów będzie czekał na niego (nie)słodki upominek…

Tags: , , , ,